Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2009-06-09 15:44:52

Eryk123

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-09
Posty: 99999999
Punktów :   

Zaklęcia.

Tutaj napiszę zaklęcia których musicie przestrzegać. I używać je tylko do złych celów!
!!!UWAGA!!!
Nie odpowiadamy za szkody. Reklamacji nie przyjmujemy. Szatan niechaj będzie z wami!

        Zaklęcie na przesłanie komuś snu:

Określ wyraźnie co chcesz by dana osoba zobaczyła i usłyszała we śnie. Napisz to w prosty sposób na kartce papieru.

Zrób poduszeczkę z kawałka tkaniny, wypełniając ja bawełną lub innym odpowiednim wypełnieniem i wsypując do środka nieco lawendy i rozmarynu. Na końcu włóż papier z opisem snu.

Połóż poduszeczkę na swoim ołtarzu, jeśli chcesz, otwórz krąg (to nie jest konieczne), skup się i kładąc ręce na poduszeczce powiedz:

Święta Bogini, Matko, staję przed tobą, bo ta osoba nie chce usłyszeć, co chcę powiedzieć i moje słowa odbijają się od jej uszu – Święta Bogini, wyślij jej (mu) ten sen, żeby mogła/mógł nauczyć się lekcji, jakiej chcę jej/mu udzielić i daj jej/mu jasny znak w postaci snu, który jest tu spisany.

Pozostaw poduszeczkę na ołtarzu przez noc, a potem zakop w ziemi.






By pozbyć się ze swojego życia niemiłej osoby:

Zapal czarną i biała świecę. Napisz na kartce imię osoby, którą chcesz by przestała cię dręczyć. Powiedz:

Odejdź z mojego życia, NN, na moc Hekate!

Rozerwij kartkę na pół. Jedną połówkę spal w ogniu białej świecy, mówiąc:

Niechaj Bogini obdarzy cię łaską, byś znalazł(a) szczęscie w inny sposób niż przez szkodzenie mi.

Te słowa należy wymówić z miłością i życząc tej osobie dobrze, w przeciwnym razie będzie to już czarna magia.

Druga połowę kartki spal w płomieniu czarnej świecy, mówiąc:

Co od ciebie wychodzi, to do ciebie powraca i nie ma mocy mi zaszkodzić.

Popiół z kartki wysyp na dworze tej samej nocy, dokonując symbolicznego pozbycia się danej osoby. To zaklęcie należy rzucać wtedy, gdy księżyc jest w trzeciej kwadrze.

Odpędzanie Złego Oka / Blokowanie Wpływu Czarnej Magii


Potrzebne rzeczy:
•  rozmaryn
•  lawenda
•  czarny pieprz
•  cynamon
•  korzeń imbiru
•  6 białych świec
•  jedna czarna świeca
Ten czar najlepiej wykonywać podczas nowej fazy księżyca (czyli od momentu jak się tylko po fazie nowiu, księżyc pojawi na niebie ponownie / początek miesiąca księżycowego).

Na początku zakreśl magiczny krąg (pozdrawiając strażników).

Następnie ustaw się twarzą ku północy, usiądź i medytując, skup się.

Podnieś i zapal swe świece (zapal białe świece - czarnej jeszcze nie zapalaj) zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Gdy już zapalisz białe świece, użyj białej świecy by zapalić czarną świecę.
Następnie zapal mieszaninę ziół i przypraw.

Wypowiedz następujące słowa:

Czarze - cokolwiek złego przychodzi do mnie tutaj,
odprawiam ów czar zła z powrotem, nie odczuwając lęku,
Z szybkością wiatru i mrokiem nocy...
Niechaj wszystkie twe kryjówki podniosą swe skrzydła by odlecieć
z szybkością wichru i morza.

I całą mocą zawartą we mnie
Jako pragnę, tako niechaj się stanie !

Następnie powiedz głośno i stanowczo "Odczyniam cię" i uderz czarną świecę tak mocno, jak tylko potrafisz.
Pozwalając mieszaninie ziół i przypraw spłonąć, następnie narysuj oko na świecy i okryj świecę białą tkaniną, po czym zakop świecę na tyle swego podwórka.

Czar Ochronny Wilka

Potrzebne przedmioty i rzeczy:
•  2 zielone świece
•  1 biała świeca
•  Obrazek wilka/wilków (zwierząt a nie wilkołaków :>)
•  Olejek aromatyczny (zapachowy)
•  Poświęcona sól i woda
•  Napój ofiarny (np.: wino, mleko, rum, itp.)
•  Ciasteczka
Świece są używane do wyzwolenia twej energi magicznej.

Ułóż przedmioty na ołtarzu i zapal świece, a następnie zaśpiewaj poniższe słowa:

Świece trzy,zielone i biała,
Sprowadźcie bezpieczeństwo tutaj w tą nocą.
Księżyc jest w pełni, niebo przejrzyste
Niepowodzenia i zło znikęły.
Potężny wilk będzie kiedyś władał,
i ochraniał przed krzywdą i zgubą.
Przybądź tutaj ! Przybądź tutaj !
Duchu Wilka, silny i wielki !
By ochraniać ten krąg i nasze życie.




Obdarzanie Mocą Przedmiotów (Ładowanie)

Po poświęceniu przedmiotów lub narzędzi, powinnaś je naładować (obdarzyć je mocą).

Unieś przedmiot nad głowę.
Potrzymaj go tak przez chwilę, by poczuć otaczające cię zawirowania energii w polu mocy.
Możesz odczuwać je jako opór prądu rzeki gdy stoi się w wodzie.

Wypowiedz te słowa jednolitym głosem:

Niech święta moc wszechświata połączy się z ten/tą (nazwa przedmiotu) z mocą wypełniwszy je energią.

Poprzez Księżyc, Słońce, Ziemię i Gwiazdy napełniam ten / tą oto (nazwa przedmiotu) wedle mej woli.
Tak niechaj będzie !

Zamknij swe oczy wyobraź sobie jak energia pod postacią błyskawicy uderza w przedmiot.
Powinnaś odczuć delikatne wibrowanie przedmiotu który trzymasz.

Twe narzędzie / przedmiot zostało naładowane (nasycone mocą).

Ochrona przed Intruzami wkraczającymi w twe sny (Sukuby, Inkuby)

Istnieją pewni ludzie potrafiący wkraczać innym osobom do cudzych snów, odbywszy astralne podróże do cudzych domów.
Mogą także podkradać ci energię w czasie gdy ty śpisz i niczego się nie spodziewasz.

Jeżeli podejrzewasz, że czyjś duch lub jakiś intruz odwiedza cię lub twój dom podczas twego snu, spróbuj tego czaru:

Zawiń trzy świeże nasiona jabłka w czystą chusteczkę (lub czystą tkaninę).
Zawiąż chusteczkę z nasionkami, nie gubiąc nasionek.
Teraz bezpiecznie i ostrożnie przymocuj (przyklej taśmą, przyszyj lub zaszyj) tobołek z nasionkami do poduszki na której sypiasz.
Śpij na poduszce z przymocowanym tobołkiem z nasionkami przez siedem następujących po sobie nocy.
Pod koniec siódmej nocy, usuń owe trzy nasionka z tobołka i wrzuć je pod drzwi wejściowe.
Teraz, po tej małej poprawce bezpieczeństwa twego domu, nawiedzanie cię podczas snu przez intruzów astralnych będzie uniemożliwione - gdyż nie będą mogli wejść do twego domu (czyli zgodnie z przysłowiem "Mój dom moją twierdzą").





Czar wzmacniający wizje
                                     

Spal trochę suszonej bylicy [Artemisia vulgaris] jako magiczne kadzidełko podczas wróżenia.
Zaparzana w małych ilościach jako herbata z dodatkiem melisy, bylica może być spożywana by wspomóc podczas wróżenia, medytacji i wszelakiego rodzaju prac związanych z rozwojem duchowym.
Może być także używana podczas poświęcania przedmiotów używanych w wróżeniu i przepowiadaniu.










By przykuć jego (jej) uwagę [Czar miłosny]


Potrzebne przedmioty:
•  białe ścierka
•  różowa świeca
•  pióro i papier

Wyczyść swój telefon kawałkiem białej ścierki.
Zapal świece i rozmyślaj o osobie która chciałabyś by do zadzwoniła do ciebie.
Zapisz jego (jej) imię osiem razy na papierze i wypowiedz zaklęcie:

Boginio Salino, usłysz mą prośbę
skieruj myśli mego kochanka (mej kochanki) ku mnie.

Trzymaj papier obok telefonu przez około miesiąc.


                                                                                         
 







Czar do Ochrony Przedmiotu lub Obiektu

Zakreśl pentagram nad przedmiotem który chcesz by był chroniony, i wypowiedz zaklęcie:

Z tym pentagramem
Nakładam ochronę
By chroniła ten przedmiot / obiekt

By zarówno nocą jak i za dnia
nikt go dotknąć nie zdołał
Pod karą klątwy, gorączki i drgawek.

Powołuję się przy tym na prawo Trzech
Taka ma wola, niechaj się więc tako stanie.

Czar na zmianę sytuacji z złej na dobrą

Tego czaru dokonuje się o godzinie 7 wieczorem (19:00) w dowolny Piątek.

Niezbędne akcesoria:
•  7 białych świec
•  1 mała świeca o dowolnym kolorze i mały talerzyk z solą

Zapal 7 białych świec dokładnie o godzinie 7 wieczorem.
Postaw małą świecę w talerzyku z solą i a następnie ją zapal.
Odczekaj 10 minut, a następnie zdmuchnij 7 białych świec - jedną po drugiej.
Pozostaw małą świecę do samoistnego wypalenia się i wygaszenia w talerzyku z solą.



Czar na złamanie / usunięcie zobowiązań karmicznych wobec innych ludzi

Ten czar zrywa w pełni połączenie z kim, tak, iż dana osoba nie będzie już szkodziła ci w przyszłych wcieleniach !

Niezbędne akcesoria:
•  kawałek papieru dobrej jakości
•  Czerwone pióro
•  Czarna świeca

Na papierze napisz następujące słowa używając pióra z czerwonym atramentem

"(Nazwa lub imię osoby z którą zrywasz połączenie) oświadczam ci iż nasze zobowiąnia i powiązania są już zerwane i nieważne.

Nie będziesz już więcej miała mocy nade mną.
Już nigdy nie będę twą służącą - zarówno w tym życiu i wcieleniu jak i w jakichkolwiek innych."

Na papierze opisz też powody z jakich zrywasz połączenie.
Podpisz się swym imieniem i spal w płomieniu czarnej świecy.
Pozbądź się popiołu w dowolny sposób [można np. wsypać do wody lub rozsypać po polach i lasach itp.










Zdejmowanie uroku / klątwy

Rzadko spotyka się osoby przeklęte lub będące zauroczone, niemniej przeklęcie lub rzucenie uroku jest faktem się zdarza i jest realne ! Jeżeli uważasz iż została na ciebie rzucona klątwa lub urok, poniższy czar powinien pomóc ci się pozbyć klątwy i uroku !

Niezbędne akcesoria:
•  kawałek białego materiału
•  trochę ziela Wetiwera
•  purpurowa świeca
•  Szpilka lub igła
•  trochę sproszkowanego (może też być granulowanego) czosnku
•  olejek Patchouli

Z białego materiału wykonaj kukiełkę wypełnioną zielem Wetiwera i połóż ją na ołtarzu. Używając szpilki, wyryj swe imię na purpurowej świecy i namaść świecę olejkiem Patchouli.
Zamknąwszy oczy wyobraź sobie klątwę lub urok które została rzucona na ciebie, odczuj siłę i moc która tobą zawładnęła.
Weź w garść trochę sproszkowanego czosnku i posyp nim kukiełkę, wyobrażając sobie (ze wszystkich sił) jak klątwa lub urok pękają a ty się od nich uwalniasz.
Teraz odpocznij, zrelaksuj się i pozwól się świecom wypalić do końca. Gdy tylko świeca wypali się do końca, czar jest gotowy i klątwa / urok zdjęta i złamana.





]








Zdejmowanie klątwy z samej siebie

Wykonuj ten czaru gdy jesteś pewna że nikt cię nie zobaczy !

Niezbędne akcesoria:
•  1 różowa świeca
•  1 zielona świeca
•  1 czarna świeca
•  butelka z wodą
•  zielony barwnik (najlepiej barwnik spożywczy, ewentualnie farbki wodne lub akwarele)

Zamknij wszystkie drzwi, okna zasłoń zasłonami i zaciągnij żaluzje.
Zapal świece zapalaczem (nigdy nie używaj zapałek !).
Dodaj 3 tabletki barwnika do butelki wody.

Wyobraź sobie jak rzucony na ciebie czar lub klątwa podnosi się ponad ciebie i opuszczając cię - zaczyna powracać do nadawcy wraz z tym jak powoli wylewasz wodę z butelki na każdą świecę, aż do ich zgaszenia.
Gdy świece zostaną zgaszone do końca wodą, a woda z butelki wykorzystana, czar jest dokonany.













MORTADDIN - Bardzo potężne zaklęcie uśmiercające. Prawie nigdy nie udaje się go odbić, ma taka moc że mogło by zabić 300 smoków za jednym razem.

MYTHAL - Potężne zaklęcie obronne. Tylko to zaklęcie może odbić klątwę.

MORTADDIN", ale rzadko się to udaje. Takimi czarami najczęściej chroniło się szkoły magii albo jak byli jacyś magicy zajmujący się czarna magia to używali tego czaru do osłaniania domów.

BLOODBLONS - Potężne zaklęcie obronne. Takiego zaklęcia użyła Lili Potter, aby ochronić swego syna przed Voldemortem (nie wiem czy takiego bo nie było nazwy ale także chodziło o więzy krwi) Zazwyczaj, gdy potężny czarodziej chce chronić swoje dzieci i swoja rodzinę przed Voldemortem używa właśnie tego zaklęcia.

NIGTYCRYT - Zaklęcie podobne do dzisiejszego accio tylko teleportowało dana rzecz nawet z drugiego końca świata. A zaleta jeszcze jedna było to że nie miało znaczenia jakiej wielkości jest dany przedmiot (np. można było teleportować cały dom, może nawet Hogwart, ale bez przesady).

ACCIO- zaklęcie przywołujące wybraną rzecz (przybycie), z łaciny accio oznacza "przywołać".

ALOHOMORA- zaklęcie otwierające zamki drzwi, okien, kufrów, itp.

APARECJUM - zaklęcie, które powoduje, że widzialnym staje się to, co było niewidzialne (APARECJUM znaczy ujawnianie).


AVIS - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki wylatują małe ptaszki (zaklęcia tego użył pan Ollivander podczas sprawdzania różdżki Wiktora Kruma przed Turniejem Trój magicznym).

CARPE RETRACTUM - zaklęcie wymyślone przez twórców gry HPiWA. Tworzy z różdżki magiczną linę za pomocą której możemy przyciągać przedmioty lub zostać do czegoś przyciągnięci.
CHŁOSZCZYŚĆ- zaklęcie, które czyści różne przedmioty.

CONFUNDUS - zaklęcie omamienia, człowiek, który jest pod jego wpływem, skłonny jest uwierzyć we wszystko to, czego pragnie rzucający to zaklęcie (confundo oznacza pomieszać).

CONJUNCTIVITUS - zaklęcie, które działa na oczy (oślepia). Wiktor Krum pokonał tym sposobem chińskiego ogniomiota.

COOLOPORTUS - zaklęcie zamykające drzwi, Hermiona i Harry użyli je kilkakrotnie, kiedy uciekali wraz z innymi przed śmierciożercami w Departamencie Tajemnic.

DELETRIUS - zaklęcie powodujące zniknięcie tego, co wyczarowała różdżka, przeciwzaklęcie do Prori Incantatem (przeciwność).

DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby.


DIFFINDO - zaklęcie, które przecina sznury, sieci i wszelkie roślinne formy życia, przydatne na lekcjach zielarstwa.


DISSENDIUM - zaklęcie powodujące otwieranie np. przejścia do Hogsmeade w garbie jednookiej czarownicy (Dissendium znaczy przeciwieństwo zakończenia).


DISILLUSION - inaczej Czar Rozpłynięcia; zaklęcie, po którym człowiek nie staje się niewidzialny lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo, jak w przypadku kameleona.

DRĘTWOTA - zaklęcie wywołujące drętwotę ciała, Harry używał go podczas zadania w labiryncie.


ENERVATE - zaklęcie przywracające przytomność, niweluje skutki zaklęcia oszałamiającego, przeciwzaklęcie do Drętwoty.


ENGORGIO - zaklęcie powiększające.


EVANESCO - pod wpływem tego zaklęcia znikają przedmioty i eliksiry.

EXPECTO PATRONUM - zaklęcie zwane Patronusem, na dźwięk którego pojawia się Patronus - rodzaj pozytywnej siły zwalczającej dementorów.
Jest projekcją tego, czym żywi się dementor, czyli nadziei, szczęścia, woli przeżycia, ale nie może odczuwać rozpaczy jak prawdziwy człowiek, więc dementor nic mu nie może zrobić. Jest to bardzo trudne zaklęcie, wielu wykwalifikowanych czarodziejów ma z nim trudności.


EXPELLIARMUS - zaklęcie rozbrajające.


FERAVERTO - tym zaklęciem profesor McGonagall zamieniła ptaka w kielich.


FERULA - zaklęcie unieruchamiające i bandażujące zranioną nogę, magiczny opatrunek (opatrzenie).


FIDELIUS - niesłychanie złożone zaklęcie, polegające na zdeponowaniu tajemnicy w duszy żywego człowieka, zaklęcie, dzięki któremu jedna osoba chroni sekret powierzony jej przez drugiego człowieka. Tak długo, jak ta osoba sama nie zechce go wyjawić, nikt tego sekretu nie pozna


FINITE INCANTATEM - zaklęcie niwelujące działanie innych zaklęć (to samo co neutralizacja).


FLAGRATE - zaklęcie powodujące zaznaczanie terenu ognistym X.


Hermiona użyła tego zaklęcia w V tomie żeby zaznaczyć drzwi w Departamencie Tajemnic.


FLIPENDO - zaklęcie powodujące przesunięcie lub odpychanie przedmiotów i potworów (odwrócenie przesunięcia).


FURNUNCULUS - zaklęcie parzące.


IMPENDIMENTO - zaklęcie spowalniające działanie.


IMPERVIUS - zaklęcie odpychające wodę, dobre dla "okularników" ponieważ krople deszczu nie osiadają na szkłach.
INCANCERUS - zaklęcie powodujące wytworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika. Tym sposobem profesor Umbridge związała centaura Zakałę w Zakazanym Lesie.


INCENDIO - zaklęcie powodujące, że płonie ogień w kominku.


LEGILIMENS - zaklęcie, które umożliwia wkradnięcie się do czyjegoś umysłu i zobaczenie wspomnień tej osoby.


LINIA WIEKU - zaklęcie, którego użył Dumbledore w HPiCO, by nie dopuścić uczniów poniżej 17-ego roku życia do wzięcia udziału w Turnieju Trój magicznym.


LOCOMOTOR - zaklęcie powodujace przemieszczenie, lewitację przedmiotu i możliwość sterowania nim za pomocą różdżki. Działanie podobne do Mobiliarbus (z łaciny: locatio - umieszczenie, locus - miejsce, przestrzeń, moto - poruszać).


LOCOMOTOR MORTIS - zaklęcie zwierające nogi.
LUMOS - zaklęcie, które powoduje, że zapala się światełko na końcu różdżki i oświetla pomieszczenie.


MOBILIARBUS - zaklęcie powodujące przemieszczanie się przedmiotów.
MOBILICORPUS - zaklęcie umożliwiające przenoszenie nieprzytomnej osoby, jakby niewidzialne sznurki pociągały za przeguby, szyję i kolana.
MORSMORDRE - wywołuje znak ciemności - Mroczny Znak.
NOX - gasi światło na końcu różdżki, przeciwzaklęcie do Lumos.
OBLITERATION - to zaklęcie zaciera ślady na ziemi.
OBLIVIATE - zaklęcie zapomnienia, które powoduje zanik lub modyfikację pamięci, użyte przez Lockhart'a spowodowało eksplodowanie złamanej różdżki Rona z siłą małej bomby.
OCULUS REPARE - zaklęcie naprawiające stłuczone okulary.
ORCHIDEUS - zaklęcie wyczarowujące kwiaty, użył go pan Ollivander sprawdzając różdżkę Fleur Delacour przez Turniejem Trójmagicznym.
PAKUJ - zaklęcie, które pakuje ubrania.
PESKIPIKSI PESTERNOMI - zaklęcie mające poskromić chochliki kornwalijskie.
PETRIFICUS TOTALUS - zaklęcie Pełnego Porażenia Ciała, powoduje petryfikację czyli paraliż całego ciała (totalna petryfikacja).
PORTUS - zaklęcie zamieniające przedmiot w świstoklik.
PRIORI INCANTATEM - zaklęcie, które umożliwia wykrycie ostatniego zaklęcia rzuconego przez daną różdżkę.
PROTEGO - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, która odbija zaklęcia.
QUIETUS - przeciwzaklęcie do Sonorus (cisza), powoduje zmniejszenie siły głosu do normalnego poziomu.


REDUCIO - zaklęcie pomniejszające.


REDUCTO - zaklęcie redukujące.


RELASHIO - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki tryskają iskry.


REPARO - zaklęcie służące do naprawiania, na przykład rozbitej szyby.


RICTUSEMPRA - zaklęcie wyzwalające z różdżki potężny snop żółtego światła, który godzi w przeciwnika z ogromna siłą.


RIDDIKULUS - zaklęcie obezwładniające bogina, zmusza go do zamienienia się w coś zabawnego.


SERPENSORTIA - zaklęcie, które wyczarowuje węża z różdżki.
SILENCIO - zaklęcie uciszające, które odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone.


SONORUS - zaklęcie wzmacniające głos, użył go Ludo Bagman podczas komentowania finału Mistrzostw Świata w quidditchu.


TARANTALLEGRA - zaklęcie, które wywołuje taniec przeciwnika wbrew jego woli, zmusza nogi do tańca.


WADDIWASI - odblokowanie otworu, na dźwięk tego zaklęcia rzuconego przez profesora Lupina, z dziurki od klucza wystrzeliła grudka gumy do żucia i trafiła prosto w dziurkę nosa Irytka.


WINGARDIUM LEVIOSA - zaklęcie, na dźwięk którego latają różne przedmioty.


WSKAŻ MI - zaklęcie, które powoduje, że różdżka obraca się na północ.


ZAKLĘCIE BĄBLOGŁOWY - czar powodujący wytworzenie się wielkiej bańki powietrza, dzięki której można oddychać pod wodą. Użyli go Fleur Delacour i Cedrik Diggory podczas drugiego zadania Turnieju Trójmagicznego.


ZAKLĘCIE HOMOMORFICZNE - czar, który powoduje zamienienie się w normalną postać człowieka, który został poddany transmutacji lub transformacji.


ZAKLĘCIE KAMELEONA - zaklęcie, które powoduje, że ciało przybiera barwę otoczenia.
ZAKLĘCIE NIENANOSZALNE - umożliwia ukrycie budynku w taki sposób, aby nie było go na mapie i żeby żaden czarodziej go nie znalazł.


ZAKLĘCIE ODSYŁAJĄCE - zaklęcie odwrotne do ZAKLĘCIA PRZYWOŁUJĄCEGO; w HPiCO Neville niechcący (albo chcący) rzuca je na Flitwicka.


ZAKLĘCIE PROTEUSZA - jest to zaklęcie, którego użyła Hermiona, do zaczarowania fałszywych galeonów. Jeżeli Harry ustalił nową datę spotkania GD, to zmieniał cyfry na swojej monecie, a wtedy Zaklęcie Proteusza powodowało, że wszystkie monety również się zmieniały i członkowie GD natychmiast wiedzieli o nowym terminie spotkania. Jest to trudne zaklęcie, wymagane na poziomie owutemów.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
smieszne ksywy kody do heroes 3 wog www.wszadministracja.pun.pl www.shinobiwalka.pun.pl www.wonots.pun.pl